پيام استاندار يزد به مناسبت گراميداشت سالروز پنجم ارديبهشت



به گزارش يزدفردا به نقل از روابط عمومي استانداري يزد، به مناسبت 5 ارديبهشت سالروز شكست حمله نظامي آمريكا به ايران و شهادت سردار محمد منتظرقائم پيامي خطاب به مردم شهيد پرور استان به شرح ذيل منتشر شد:




بسمه تعالي

پيام به مناسبت 5 ارديبهشت سالروز شكست حمله نظامي آمريكا به ايران و شهادت محمد منتظرقائم

پنجم ارديبهشت، سالروز شكست مفتضحانه تجاوز نظامي آمريكا به ايران فرا مي‌رسد، روزي كه خداوند كيد و فريب دشمنان را به خودشان برگرداند و آنان را با طوفان شن كه به منزله سنگ هاي سجيل مرغان ابابيل بود؛ چون برگ هاي خرد شده بر زمين افكند و صاحبان بينش و بصيرت و ايمان، امدادهاي غيبي و اعجاز الهي را در عرصه خاك متجلّي ديدند. آمريكاي متجاوز و جنايتكار كه از آغاز ، انقلاب اسلامي ايران را مخالف با آرمانها و منافع خود مي دانست و از آن وحشت داشت با تمام توان و امكانات پيچيده نظامي و تدارك همه جانبه عوامل خارجي و داخلي به بهانه آزادي جاسوسان خود در ايران به سرزمين تشيّع، به خاك لاله گون شهيدان و به عرصه گاه قيام بت شكن زمان هجوم آورد و با وجود اطمينان دقيق از پيروزي محاسبات خويش؛ كارش به شكست و رسوائي كشيد.

آري خداوند اراده نمود تا انقلاب اسلامي را به عنوان طليعه حكومت صالحان زمين و زمينه ساز قيام منجي عالم بشريت حضرت مهدي (عج) حفظ كند و چون امانتي به خوبان روزگار بسپارد و اينك اين مائيم و اين ميراث امام و شهيدان !. واقعه طبس، يك حادثه ساده و فراموش شدني نيست كه آئينه عنايت خداوند به دوستان و غضب او به دشمنان مكّار است . ما ضمن گراميداشت ياد و خاطره تنها شهيد سرافراز اين واقعه سردار رشيد اسلام، محمد منتظر قائم با روح او و ارواح طيبه همه شهيدان انقلاب اسلامي ميثاق مي بنديم كه در ادامه راهشان لحظه‌‌اي غفلت نكنيم و با همه توان در سربلندي و شكوفائي اين سرزمين بكوشيم و در سالي كه به فرمايش رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت ا... خامنه اي حفظه ا... تعالي سال انسجام ملي و وحدت اسلامي ناميده شده است ؛ چراغ دشمن سوز و سعادت بخش وحدت را هميشه فروزان نگهداريم كه گفته اند: آري به اتفاق، جهان مي توان گرفت.

وانصرنا علي القوم الكافرين

ابوالقاسم عاصي
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا